Temel eğitimin atıldığı ilkokul zamanında çocuklarımız 4+4+4 sistemiyle okula adaptasyon süreçlerini başarılı ve rahat bir şekilde geçirmeleri sağlanır. İlkokul zamanında çocukların kendilerini, çevrelerini ve bulundukları sosyal grup ve rollerini öğrenirler. Akademik eğitimleri yanı sıra sosyal anlamda da çocuklarımızı geleceğe hazırlamak en büyük görevimiz.
1. Sınıfların okula alışmaları ve okulu sevmeleri için onlara özellikli bir yaklaşım benimseyerek okul kurallarımızı bu ögelere göre oluşturduk. Kendilerini daha rahat güvende hissedebilmeleri için yemek saatleri diğer sınıflara göre daha uzun ve farklı bir saate gerçekleşmektedir. Böylece çocuklar rahat rahat yemeklerini yiyebilmektedirler. Böyle bir uygulama yapılmasının sebebi psikolojik açıdan çocuklarımızın okula alışma süreçlerinde onlarda olumlu tutumlar yaratabilmelerini sağlamak için çabalıyoruz.
Dil gelişimini ilkokul yıllarında çok önemlidir. Erken yaşlarda çocukların kavramaları ve farklı bir dil öğrenmeleri daha kolaydır. Bu yüzden İngilizce dil eğitimi ve sosyal aktivite ağırlıklı bir eğitim sistemi ile öğrencilerimizi yetiştiriyoruz. Öncelikle ana dilini iyi öğrenen çocuklarımız yeni bir dil öğrenerek iletişim kurma becerilerini artırmayı hedefliyoruz.
TBT ile bu yaşlarda tanışan öğrenciler ilk ve en önemli sosyal becerilerini edinmeye başlarlar.











